miercuri, 24 februarie 2010

21:55. oboseala imi trece prin tot corpul.o simt pana in varful degetelor.nu am prea dormit noptile trecute...am preferat sa ma gandesc la unele chestii ..si la ce ar trebui sa schimb.sunt multe...multe multe multe.nici nu le-as putea numara pe degete.parca mi-e dor de ce a fost.imi lipsesc lucruri din trecut care ma faceau fericita, dar care azi ma fac sa plang.poate ar trebui sa renunt ..sa incetez sa mai sper..dar ceva nu ma lasa.poate sunt tot eu...poate ca imi doresc prea mult sa fie ca inainte si mi spun mie ca va fi bine intr-un final.dar poate chiar va fi mai bine.cine stie...lasam timpul sa decida.gandurile astea ma mananca de vie.si nu ma lasa in pace.doar noaptea mai sunt fericita.cand ma pun in pat si incep sa imi imaginez lucrurile asa cum as vrea eu sa fie.ma las condusa de val, patrund intr-o lume perfecta unde suntem doar noi doi.si suntem fericiti.si ne iubim.dar ma trezesc dimineata in acelasi pat.in aceeasi camera.singura.trista.cu aceleasi ganduri.astept cu nerabdare sa vina din nou noaptea ca sa-l mai iubesc o data.sa-l sarut si sa-l simt aproape de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu