miercuri, 24 februarie 2010

e doar scarba iubitule..nimic mai mult

Ma minti frumos, si tot asa de frumos imi rupi inima.Ma iubesti, dar nu prea, sunt destul de buna pentru tine,dar una, doua in plus nu strica.Promiti, dar uiti pana maine, ma vrei, dar ma lasi sa plec.Nu-ti pasa, dar te trezesti ca nu-ti sunt indiferenta..si e prea tarziu.Nu, nu te-am uitat inca, dar a durut prea tare gestul tau si nu mai vreau. Mi-a ajuns.Nu sunt facuta sa suport dezamagiri .Nu am putere sa trec peste. E prea greu pentru mine.
De putine ori iubesc, dar cand o fac o fac..si nu glumesc! Mi-a fost greu la inceput, dar acum sunt bine.Mi-e mult mai bine fara tine.
Ma uit la tine.Esti frumos.Imi amintesc ce mi-ai facut si ...simt ceva.E doar scarba iubitule..nimic mai mult!Cuvinte pompoase aruncate la intamplare, promisiuni in vant, gesturi de afectiune false, zambete largi care de fapt ascundeau adevarul.Ma minti.Ma faci sa te iubesc si apoi ma lasi.Nu a durat mult si ti-ai dat masca jos, lasandu-ma sa ti vad adevarata fata.Acum esti urat.Si-mi provoci si mai multa scarba.
Devii disperat.Ce mai vrei de la mine? Tu m-ai lasat la inceput, acum te las eu pe tine! Nu vreau sa vad.Nu vreau sa aud.Nu mai vreau sa simt.Sunt goala si seaca pe dinauntru, dar mi-e bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu