joi, 25 februarie 2010

in viata mea nu am avut nimic cu nimeni.nu ma interesat ca ala de langa mine e alb rosu verde sau mov.ca are parul nu stiu cum ca se imbraca nu stiu cum ca asculta nu stiu ce muzica.pot fi ok cu toata lumea si nu tin cont de aparente.nu ma consider rasista .sau cel putin pana azi nu am fost.mi se pare aiurea.merg cu prietenele mele in parc.apar 7 nespalati si incep sa arunce cu pietre in lacul langa care stateam.vorbim frumos.ii rugam sa nu mai arunce cu chestii in lac ca o sa ne stopeasca.rad ca prostii si continua sa se comporte mai rau decat un copil de 4 ani.[mda..baietii aveau in jur de 16 17 ani].ok...mai stam...ei continua...alearga in jurul lacului.comenteaza.fac pe prostii.ne stropesc o data.ne stropesc de doua ori.a treia oara nu m-am mai abtinut si am inceput sa urlu la ei.a venit si beba.ca pe ea am asteptat-o si cand sa plecam incep ei sa ne inujure si sa arunce cu crengi dupa noi.una a trecut pe langa mine si yoyo mai ca nu ne-a lovit.ok.sunam politia.apare si polita dupa 100 de ani ca doar suntem in Romania.cam asta e povestea.
Mi-e scarba sa mai traiesc in Romania.Vreti sa fiti acceptati, sa nu mai fiti marginalizati, sa se comporte lumea frumos cu voi, dar voi nu faceti nimic pentru asta. Continuati sa va comportati ca niste animale in jungla..sau poate chiar mai rau, continuati sa va luati de oamenii care trec pe strada chiar daca ei nu au avut nimic cu voi..daca voi nu ne respectati noi de ce sa va respectam pe voi? nu ne-ati dat niciun motiv.mergeti in alte tari, furati ,inselati oamenii spuneti ca sunteti din Romania si ne faceti tara de tot cacatu`. Locul vostru nu-i aici.mergeti in junga puii mei si da-ti-va in cap unul celuilalt.ca numai asta stiti sa faceti.furati ca prostii in loc sa munciti sa castigati banii cinstit.promovati un cacat pe care nu l pot numi muzica, si va credeti cei mai tari.dar nu sunteti decat niste cacati cu ochi :)

Un comentariu: